מעצרו הוארך ב-4 ימים • "גטאס אמר שהוא לא רוצה להיות מלשין"

דוד קורצוייל No Comments on מעצרו הוארך ב-4 ימים • "גטאס אמר שהוא לא רוצה להיות מלשין"

המשטרה: "מי שמכניס טלפונים לכלא ביטחוני יודע שזה מסוכן, והוא יודע שמי ששלח אותו להכניס את הטלפונים מסכן את ביטחון המדינה והוא מסכן את ביטחון המדינה" • מופרך: מעצרו של גטאס לא אמור למנוע את המשך פעילותו הפרלמנטרית

באסל גאטס צילום: הדס פרוש, פלאש 90
13:15
30.04.24
יונת קפלן No Comments on מה התקופה דורשת מאיתנו, עם חגית דיקשטיין

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימ״ש השלום בראשל״צ האריך בארבעה ימים עד יום 26.12.16 את מעצרו של חבר הכנסת באסל ע׳טאס.

כזכור, היחידה ארצית של משטרת ישראל חקרה אתמול פעם נוספת באזהרה את חבר הכנסת באסל ע'טאס ובתום חקירתו נעצר. לחבר הכנסת מיוחס חשד לביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, מרמה והפרת אמונים ועבירות על פי פקודת שירות בתי הסוהר.

על פי החשד, החדיר חבר הכנסת טלפונים וכרטיסי סים לאסירים בטחוניים בניגוד לחוק. החקירה נפתחה באישור היועץ המשפטי לממשלה ומלווה על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי).

חבר הכנסת הובא היום בבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבימ״ש השלום בראשל״צ.

בדיון אמרה המשטרה כי  "מי שמכניס טלפונים לכלא ביטחוני יודע שזה מסוכן, והוא יודע שמי ששלח אותו להכניס את הטלפונים מסכן את ביטחון המדינה והוא מסכן את ביטחון המדינה". ולמה מבקשים להאריך את מעצרו?  "ההחלטה לעצור אותו באה מהחשש וההבנה כי יש כוונה לשבש את החקירה, ואת זה אנחנו מבקשים למנוע".

על פי הדיווח ב-YNET מעצרו של גטאס לא אמור למנוע את המשך פעילותו הפרלמנטרית, בשל היעדר איסור מפורש בחוק. לכן, באופן תיאורטי יכול חבר הכנסת גטאס לדרוש להגיע להצבעות, ואם כן – יעשה זאת בליווי משטרתי, אך כשהוא איננו אזוק.

מעצרו  של ח"כ באסל גטאס מבל"ד משמעותה שמפסיקים לטפל בחברי הכנסת הערבים הסוררים בכפפות של משי.
בנוסף הדבר מחייב שינוי תקנון וחקיקה בזכויותיהם של חברי הכנסת, מכיוון ששיתוף פעולה עם מחבלים משמעותה אחת ויחידה – בגידה חמורה ופגיעה בביטחון המדינה!
"אני קורא ליו"ר הכנסת לא לאפשר לגטאס להיכנס למשכן הכנסת גם אם ישוחרר ממעצר כדי שלא יסכן אותנו ואת הציבור הרחב בלב ליבה של הדמוקרטיה  בישראל.חברי הכנסת הערבים חייבים להפסיק לנצל את הדמוקרטיה באופן ציני וצריכים להחליט אם הם רוצים להיות שייכים למוקטעה ברמאללה או לכנסת, ולשרת את שולחיהם לכנסת – המגזר הערבי בישראל" הגיב איוב קרא להמשך מעצרו.



0 תגובות